Tuki ja yhteystiedot

Kahvin ystävistä koostuva tiimimme auttaa teitä mielellään myynnin suhteen ja vastaa kaikkiin kysymyksiinne. Tarkistathan, löytyisikö vastaus joihinkin kysymyksiinne jo alta, jolloin säästätte aikaa.

Kysymyksiä ja vastauksia

Tuotteet

Onko myytäville tuotteille olemassa jokin minimimäärä?

Ei. Voitte myydä niin paljon tai vähän kuin haluatte.

Myynnin aloittaminen ei sido teitä millään tapaa. Ei siis haittaa, vaikka tilaisitte itsellenne myyntipaketin, ja ette loppujen lopuksi myykään mitään.

Olette toki velvollisia ilmoittamaan meille, mikäli päätätte jättää varainhankinnan kesken. Lyhyt sähköposti asiakaspalveluumme osoitteeseen info@kahvikassa.fi riittää.

Millaista kahvia voimme myydä?

Kahvimme on laadukasta kahvia, samantasoista tai jopa parempaa kuin mitä kahviliikkeissä myydään.

Kahvi on Ruotsissa valmistettua suodatinjauhatusta Hondurasista, Brasiliasta, Ugandasta ja Kolumbiasta tuoduista pavuista.

Yksi tuotepaketti sisältää 3 kpl 200 gramman kahvipaketteja ja yhden kokonaisen tuotepaketin hinta on 17 euroa.

Miksi kahvi on hyvä tuote myyntiin?

Kahvi on kulutustavaraa, jota keskimäärin neljä viidestä taloudesta ostaa säännöllisesti.

Näin ollen kahvi on helposti myytävä tuote, jota myös arvostetaan suuresti.

Olemme kehittäneet kahvituotteistamme hieman ylellisempiä ruokakauppojen valikoimaan verrattuna, ja kahviamme on saatavilla ainoastaan koulu- ja yhdistystoiminnalle.

Yksinkertaisen käyttöliittymämme ansiosta myynnin hallinnointi on erittäin vaivatonta ja saatte tuotteen, jolla tienaatte hyvin ja jonka myynnistä voitte olla ylpeitä.

Onko kahvi luomua?

Yksi kolmesta kahvituotteesta on sertifioitua luomua ja KRAV-merkittyä. Loput kaksi kahvituotetta valmistetaan kahvipavuista, joiden alkuperä voidaan jäljittää aina viljelijään saakka.

Tämä tarkoittaa, että voimme edelleen olla varmoja siitä, että kahvipavut on tuotettu eettisesti ja valvoa, että kaikki on hoidettu vaatimusten mukaisesti.

Mitä tuotteita valikoimassa on?

Tuotepaketteja on vain yksi: kolmea eri kahvilajiketta sisältävä paketti.

Saatamme tulevaisuudessa kehittää lisää tuotteita, mutta tällä hetkellä tarjoamme myyntiin ainoastaan suodatinjauhettua kahvia, joka soveltuu tavalliseen kahvinkeittoon.

Kuinka iso kahvipakkaus on?

Yksi kahvipakkaus sisältää 200 grammaa suodatinjauhettua kahvia.

Koska kahvipakkauksia myydään kolme kerralla, painaa yksi kokonainen tuotepaketti yhteensä 600 grammaa.

Mitä kahvi maksaa asiakkaillemme?

Myytte kahvin eteenpäin asiakkaillenne 17 euron hintaan.

Kahvipakkauksia voi myydä vain kolmen paketeissa, ei kappaleittain.

Yhden tuotepaketin myyntisummasta (17 €) saatte pitää tuottona 5,1 €.

Kuinka paljon rahaa Kahvikassan kanssa voi tienata?

Keskimäärin ryhmä saa myydyksi 167 pakettia ja kerryttää tuottoa yli 870 euroa.

Yksi tuotepaketti myydään 17 euron hintaan ja ryhmänne saa pitää siitä tuottona 5,1 euroa. Huippumyyjille on myös makoisa bonus, eli yli 250 pakettia myyvät ryhmät palkitaan 100 euron lisäansiolla!

Myyntiaika

Kuinka kauan myyntiaika jatkuu?

Useimmilla ryhmillä varainhankinta on pituudeltaan 3-6 viikkoa.

Ratkaisette myyntiajan pituuden itse. Me suosittelemme lyhyempää kolmen viikon myyntiaikaa.

Olemme panneet merkille, että tiukemman aikarajan omaavat ryhmät suoriutuvat myynnistä paremmin.

Tilaammeko tuotteet ensin vai vasta sitten, kun olemme saaneet myynnin hoidettua?

Useimmat ryhmät tilaavat tuotteet vasta, kun myynti on hoidettu.
Myynti tapahtuu myyntikuvastojen, tilauslistojen ja verkkokaupan avulla. Näin ei tule epävarmuutta siitä, miten kaikki tilatut tuotteet saataisiin myytyä.

Haluatteko kuitenkin tilata tuotteet ja myydä suoraan?

Tilatkaa myyntipaketti ja kirjoittakaa kommentteihin, että haluatte saada tuotteet toimitettuna heti. Vaihtoehtoisesti voitte ottaa meihin yhteyttä osoitteeseen info@kahvikassa.fi, jolloin asiakaspalvelumme auttaa teitä tilauksen tekemisessä.

Miten toimimme, jos tarvitsemme lisää myyntimateriaalia?

Voitte tilata lisää myyntimateriaalia lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen info@kahvikassa.fi.

Kysymme myös kaikilta myyntiryhmiltämme aktiivisesti, tarvitaanko lisää myyntimateriaalia – useimmiten jo muutaman päivän kuluttua myyntipaketin lähettämisestä.

Onko teillä jonkinlaista bonusjärjestelmää?

Palkitsemme ryhmän 100 euron suosittelubonuksella silloin, kun ryhmänne onnistuu vinkkaamaan Kahvikassan varainkeruupalvelusta eteenpäin toiselle ryhmälle, joka alkaa vinkin perusteella myymään tuotteitamme – ja kumpikin ryhmä myy vähintään 150 pakettia.

Ryhmät ansaitsevat siis yhteensä 200 € bonuksen.

Voitte vapaasti esittää kysymyksiä bonukseen liittyen osoitteeseen info@kahvikassa.fi. Kerromme mielellämme, kuinka asia on järjestetty muiden bonuksen saaneiden ryhmien kesken.

Toimitus ja asiakaspalautukset

Mitä toimitus maksaa?

Myyntilistoja ja esitteitä sisältävän myyntipaketin tilauksen toimitus on ilmainen.

Toimitus on ilmainen kaikkiin yli 35 paketin tilauksiin. Tätä pienemmissä tilauksissa toimituskulu on 20 euroa.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Toimitusaikamme on 3-5 päivää, ja lähetämme toimituksen pääsääntöisesti DHL:n välityksellä.

Miten toimimme, jos asiakkaamme haluaa palauttaa tuotteen?

Kahvipaketin ostanut asiakas voi lähettää avaamattomat tuotepakkaukset takaisin meille asiakaspalautuksena.

Palautus on kuitenkin rekisteröitävä ensin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@kahvikassa.fi. Viestiin on lisättävä seuraavat tiedot:

- Ryhmän nimi, jolta tuote on ostettu
- Palautettava tuote
- Palautuksen syy

Tämän jälkeen palautettavat tuotteet voidaan lähettää takaisin varastollemme tai pääkonttorillemme.

Miten tuotteet toimitetaan?

Tuotteet toimitetaan joko pakettina, puolilavana tai kuormalavana. Tämä riippuu tilattujen tuotteiden määrästä.

Voimme lähettää toimituksen kotiin, kouluun, työpaikalle tai yhdistyksen toimipaikkaan. Valitkaa teille parhaiten soveltuva vaihtoehto tilauksen yhteydessä.

Tilaaminen

Ketkä voivat myydä Kahvikassan tuotteita?

Palveluitamme voivat hyödyntää koululuokat, sekä voittoa tavoittelemattomat yhteisöt, joissa ryhmän koko on yli 5 ihmistä.

Mikäli et ole varma siitä, soveltuuko ryhmänne myymään tuotteitamme, voit vapaasti ottaa meihin yhteyttä.

Arvioimme aina tilanteen itse ennen myyntipaketin lähettämistä, sekä suoritamme luottotietojen tarkastuksen niille, jotka tilaavat tuotteita laskua vastaan.

Mikäli et halua, että luottotietosi tarkistetaan, lisää tästä maininta tilauksen kommentteihin myyntipakettia tilatessasi tai ota meihin yhteyttä, niin ratkaisemme asian toisella tavalla.

Voiko yhteyshenkilönä toimia kuka tahansa?

Yhteyshenkilön on oltava yli 18-vuotias, sidoksissa ryhmään sekä vastattava ryhmän myynnistä.

Asiakaspalvelumme on aina yhteyshenkilön käytettävissä ja hänelle osoitetaan oma asiakaspalvelija, joka toimii myynnin tukena koko myyntijakson ajan.

Kuinka kauan meillä on aikaa laskun maksamiseen?

Lasku lähetetään tuotteiden tilaamisen yhteydessä ja sen maksuehtona on 20 päivää.

20 päivässä ryhmä ehtii helposti jakamaan tuotteet asiakkaille, keräämään maksut, sekä erottelemaan summasta ryhmän ansaitseman voiton.

Miten tilaamme tuotteet?

Voitte tilata tuotteet suoraan verkkokaupastamme.

Kun olette tilanneet myyntipaketin ja Kahvikassa on hyväksynyt tilauksenne, saatte linkin verkkokauppaan.

Mitä tapahtuu, jos tilaamme liian vähän tuotteita?

Jos huomaatte, että olette tilanneet liian vähän tuotteita, lisätilauksen voi tehdä helposti verkkokauppamme kautta.

Huomaathan kuitenkin, että lisätilauksesta joudumme veloittamaan 20 euron arvoisen toimituskulun.

Mikäli lisätilauksen syyhyn liittyy huomioitavaa, voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme toimituskulujen mahdollisesta poistamisesta.

Mitä tapahtuu, jos tilaamme liian paljon tuotteita?

Voitte palauttaa kaikki avaamattomat tuotepakkaukset 14 päivän sisällä tilauksesta.

Asiakaspalautus on kuitenkin rekisteröitävä ensin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@kahvikassa.fi. Viestiin on lisättävä seuraavat tiedot:

- Ryhmän nimi, jolta tuote on ostettu
- Palautettava tuote
- Palautuksen syy

Tämän jälkeen palautettavat tuotteet voidaan lähettää takaisin varastollemme tai pääkonttorillemme.

Ota yhteyttä

Kahvikassan tiimi

osynligt porträtt av kvinna

Tina Kappole

Asiakastuki

“Mielestäni on todella hauskaa olla yhteydessä eri luokkiin päivittäin ja kuulla, millaisia retkiä he aikovat rahoilla järjestää!”

osynligt porträtt av man

Jakob Koel

Markkinointi

“Hauskinta työssäni on se, että asiakkaamme ovat todella iloisia ja odottavat innolla pääsevänsä toteuttamaan suunnitelmiaan. Tämä myönteinen energia tarttuu myös meidän työpaikallemme.”

Linnéa Svensson från Kaffekassan

Linnéa Svensson

Myynnin tuki

“Minusta on ihanaa saada puhua kaikkien asiakkaidemme kanssa ja auttaa heitä saavuttamaan keräystavoitteensa erilaisia suunnitelmiaan varten!”

osynligt porträtt av man

David Svensson

Myynnin tuki

“Mikään ei vedä vertoja sille, kun saa kuulla, että ryhmä on onnistunut saavuttamaan keräystavoitteensa ja lapset pääsevät kokemaan mahtavan elämyksen rahoilla, joita he ovat ahkerasti tienanneet!”

Oskar Söderlund från Kaffekassan

Oskar Söderlund

Perustaja & toimitusjohtaja

“Tieto siitä, että autamme niin monia ryhmiä kokemaan hauskoja elämyksiä, saa minut lähtemään töistä hymyillen joka päivä!”