Yleiset ehdot

Viimeisin päivitys 11.4.2020

Asiakas

Asiakkaalla tarkoitetaan koulua, luokkaa, yhdistystä tai joukkuetta. Yhteyshenkilö vastaa siitä, että ehtoja noudatetaan. 

Yhteyshenkilön/vastaavan myyjän on oltava vähintään 18-vuotias, eikä hänellä saa olla maksuhäiriömerkintöjä. 

Maksu

Lasku lähetetään myyntijakson päättymisen jälkeen. Laskun eräpäivä on 20 päivän kuluttua laskun päiväyksestä. Viivästyneeseen maksuun sovelletaan lakisääteistä viivästyskorkoa. Lasku voidaan lähettää sähköpostilla tai postitse toiveiden mukaisesti. 

Toimituskulut ja käsittely

Toimituskulut tilauksen yhteydessä: Kahvikassalla myyntimateriaalia sisältävän myyntipaketin toimitus aina ilmainen. Tuotetilausten toimituskulut ovat ilmaiset vähintään 35 paketin tilauksissa. 

Myyntijakson jälkeen palautettavien tuotteiden on oltava vahingoittumattomia ja avaamattomissa pakkauksissa, vaurioituneesta tuotteesta veloitetaan 8 €. Tämä johtuu siitä, että emme voi myydä vaurioitunutta tuotetta eteenpäin, minkä lisäksi tuotteen käsittely vie ylimääräistä aikaa. Siksi neuvomme teitä olemaan lähettämättä takaisin tuotteita, joiden epäilette olevan vaurioituneita. 

Palautuskulut

Mahdollisten palautusten kohdalla Kahvikassa vastaa palautuskuluista, mikäli ryhmän myynti ylittää 35 pakettia. Jos ryhmän myyntimäärä jää tämän alle, ryhmälle jää maksettavaksi palautuskuluja yhteensä 20 €

Palautukset koskevat ensisijaisesti suoramyyntiä, ei tapauksia, joissa tilaukset kerätään etukäteen. Jos päätitte tilata tuotteet ja ette myyneet kaikkia tuotteita, voitte ottaa meihin yhteyttä ja saatte ohjeet kyseisten tuotteiden lähettämisestä takaisin. 

Asiakkaan velvollisuudet

Asiakkaan vastuulla on hoitaa myyntityö vastuullisesti ohjeidemme ja hinnoittelumme mukaisesti. 

Asiakas ei saa myydä tuotteita ilmoittamaamme hintaa kalliimmalla tai halvemmalla (yksi kahvipakkaus, joka sisältää kolme pakettia kahvia = 17 €). Asiakkaan on hoidettava myyntityö niin, että maineemme säilyy ja/tai vahvistuu. Teette tämän ansaitaksenne rahaa luokalle, joukkueelle tai yhdistykselle. 

Mikäli asiakas myy tuotteita ilmoittamaamme hintaa halvemmalla, asiakas ei saa hinta-alennuksia. Asiakas saa myös kirjallisen varoituksen. Mikäli tilanne toistuu, ei asiakas enää saa käyttää Kahvikassan palveluita. 

Jos myyntikampanjaa ei järjestetä

Kun asiakas on tilannut myyntipaketin ja paketti on lähetetty asiakkaalle, sitoutuu asiakas ilmoittamaan Kahvikassalle, aikooko ryhmä aloittaa myynnin vai ei. Se, että myyntikampanjaa ei järjestetä, ei haittaa, kunhan asiasta ilmoitetaan meille 60 päivän sisällä myyntipaketin tilaamisesta. Jos asiakas ei ilmoita meille asiasta, veloitetaan myyntipaketista 20 €. 

Suositukset

Kahvikassalla on oikeus käyttää luokkaanne tai yhdistystänne sekä yhteyshenkilön nimeä suosituksena päättyneen myynnin jälkeen. Meillä ei tietenkään ole oikeutta käyttää kuvianne ilman lupaanne. Mikäli haluatte, että teidän kohdallanne tähän sääntöön tehdään poikkeus, lähettäkää meille sähköpostia osoitteeseen info@kahvikassa.fi, niin pidämme huolen, että ryhmäänne liittyvää sisältöä ei jaeta eteenpäin. 

Tietosuojakäytäntö

Kahvikassa ei milloinkaan käytä tietojanne myydäkseen niitä eteenpäin kolmansille osapuolille. Sen sijaan evästeiden kaltaisia välineitä voidaan käyttää markkinointitarkoituksissa tekemään kävijäkokemuksesta parempi osoitteessa www.kahvikassa.fi.

Kahvikassan palveluiden henkilötietovastaavana toimii Make Memories AB, 559250-4731, Ystadsgatan 14A, 214 24 Malmö.

Mahdolliset virheet

Mikäli lähettämämme tilaus on virheellinen, eli esimerkiksi sisältää liian vähän/paljon tuotteita, korjaamme asian ilman lisäkustannuksia. 

Emme vastaa toimitusten viivästyksistä, jotka johtuvat ulkoisista olosuhteista, kuten tulipaloista, maanjäristyksistä, myrskyistä, epidemioista, jne. 

Jos ryhmä ei halua suorittaa myyntikampanjaa loppuun myyntipaketin tilaamisen jälkeen 

Myyntipaketti on ilmainen väline, jonka Kahvikassa-tavaramerkki tarjoaa ryhmän tavoitteen saavuttamisen avuksi.

Jos ryhmä tilaa myyntipaketin, mutta ei jostakin syystä suorita myyntikampanjaa loppuun, on ryhmän yhteyshenkilön ilmoitettava tästä 30 päivän sisällä myynnin sovitusta päättymispäivästä. Mikäli yhteyshenkilö ilmoittaa Kahvikassalle asiasta, katsotaan myynti päättyneeksi, ja ryhmä voi halutessaan aloittaa myynnin myöhemmässä vaiheessa. 

Jos ryhmä ei ilmoita yritykselle siitä, että se ei aio suorittaa myyntiä loppuun, varaa Kahvikassa oikeuden veloittaa 30 € maksun, joka kattaa yritykselle koituvat kustannukset myyntimateriaalista ja toimituskuluista. Siksi on tärkeää, että meille ilmoitetaan, mikäli ryhmä päättää olla suorittamatta myyntiä loppuun. 

 

Yleisiä ehtojamme koskevien ja muiden myyntiin liittyvien kysymysten kohdalla ottakaa yhteyttä osoitteeseen info@kahvikassa.fi