Olemme laatineet yhteyshenkilölle oppaan, joka auttaa sinua myynnin päättämisessä. Opas sisältää kaikki myynnin päättämisen vaiheet ja ohjeet myytyjen tuotteiden tilaamiseen.
1. Siirry kohtaan Omat sivut ja klikkaa oikeassa alakulmassa olevaa ”Ryhmäsivu” -painiketta.
2. Tarkista, että jokaisen myyjän myynnit ovat rekisteröity. Klikkaa sitten ”Päätä myynti”.
3. Kun olet klikannut ”Päätä myynti” -painiketta, aukeaa ponnahdusikkuna, jossa varmistetaan, että kaikki myyjät ovat rekisteröineet myymänsä tuotteet. Voit klikata tähän ”Kyllä”, jos olet tarkistanut, että kaikki tilaukset on rekisteröity.
4. Seuraavassa vaiheessa saat yhteenvedon tilauksestanne. Jos kaikki näyttää hyvältä, voit jatkaa klikkaamalla ”Jatka”.
5. Valitse seuraavaksi haluatko tuotteet toimitettavaksi yksityiseen osoitteeseen vai kouluun/työpaikalle. Yksityiseen osoitteeseen toimituksesta veloitetaan 4,90 euron lisämaksu, joten suosittelemme valitsemaan koulun/työpaikan, jotta lisämaksuilta vältytään. Lisäksi tilaus tulee nopeammin perille kouluun/työpaikalle.
6. Lisää seuraavaksi toimitusosoite. Jos valitsitte osoitteeksi koulun/työpaikan, kirjoita osoite sille kuuluvaan kenttään. Jos valitsitte yksityisen osoitteen, kirjoita osoite sille kuuluvaan kenttään. Tarkista, että tiedot ovat oikein ja klikkaa sitten ”Vahvista”.
7. Viimeisessä vaiheessa sinua pyydetään valitsemaan maksutapa. Jos ette halua maksaa heti, suosittelemme, että valitsette maksutavaksi laskun. Näin teillä on hyvin aikaa vastaanottaa tilaus, jakaa tuotteet, sekä kerätä maksut asiakkailta. Lasku lähetetään tilauksen yhteydessä antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Kun olet valinnut maksutavan, klikkaa ”Suorita osto”.
Onneksi olkoon, myyntinne on nyt päättynyt!
Ystävällisesti ottakaa meihin yhteyttä, jos teillä on kysymyksiä.
Tilaus lähetetään joko PostNordin puolikkaana tai kokonaisena kuormalavana.
Jos kyseessä on pienempi tilaus, lähetämme sen DHL:n pakettina.
Toimitus tapahtuu tilausvahvistuksessa ilmoitettuun osoitteeseen.
Tilausjärjestelmästämme lähetetään automaattinen sähköpostiviesti ja seurantalinkki, kun tilaus on lähetetty. Jos et ole vielä saanut sähköpostia, tarkista myös roskapostisi.
Jos et ole saanut sähköpostia, tilausta ei ole vielä ehditty lähettää.
Kuljetusyhtiö (Posti, Schenker tai DHL) lähettää ilmoituksen ennen toimitusta, jotta voitte sopia toimitusajasta ja/tai -tavasta.
Jos haluat valmistautua toimitukseen ja saada ilmoituksen suoraan puhelimeesi, suosittelemme PostNord-sovelluksen lataamista. Sen avulla seuraat kätevästi toimitusta.
Jos ette vastaanota toimitusta kuljetusyhtiön kanssa sovittuna ajankohtana, tilaus lähetetään takaisin keskusvarastoon, josta kuljetusyhtiö perii vuokraa. Tämä kustannus on yleensä noin 20 euroa per päivä. Näin käy kuitenkin hyvin harvoin, ja kuljetusyhtiön ohjeita noudattamalla kaikki sujuu hyvin.
Jos kuljetusyhtiön toimituksen kanssa on ongelmia (esimerkiksi toimitus saapuu ilman saapumisilmoitusta, ja tämän seurauksena et voi vastaanottaa toimitusta), autamme sinua mielellämme selvittämään asian. Olemme aina puolellanne! 🤗
Lue usein kysytyt kysymykset tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@kahvikassa.fi!